کد خبر: 291952
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
بازدید 665
هفته ملی کودک در مراکز سیار روستایی کانون فارس

مراکز سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اجرای فعالیت‌های متنوع در هفته ملی کودک، کودکان روستایی ومناطق کم برخوردار را شاد و لبخند را بر لب‌هایشان می‌نشانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، مربی کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی داراب با حضور در روستاهای کنار حاجی و زینب ‌آباد، همراه با بچه‌ها دو درخت کاشت. قصه‌گویی، نقاشی با موضوع حفظ محیط زیست، مسابقه چیستان و معرفی وتقدیر از اعضای برتر کتاب‌خوان از دیگر برنامه‌های کتابخانه سیار داراب در هفته ملی کودک بود.

آموزش جداسازی زباله‌ها به اعضای کتابخانه سیار، آگاهی دادن به اعضا در رابطه با اینکه چگونه می‌توان زباله کمتری تولید کرد و چگونه می‌توان با کارهای ساده به حفظ محیط‌زیست کمک کرد نیز در همین کتاب‌خانه انجام شد.

مربی کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی رستم و نورآباد ممسنی هم با حضور در روستاهای کجایی، دالون، آب‌گشنه و عامویی، فعالیت‌های متنوعی را با حضور پر شور کودکان برگزار کرد. مسابقه، سرگرمی، کاردستی و نقاشی بخشی از این فعالیت‌ها است.کودکان روستاهای خان،تقی آباد، صادق آباد،نظام آباد،بیدکوه،خادر،سه چاه،حسین آباد،جدید،چدروئیه و یوسف آباد  در هفته ملی کودک از برنامه های واحد سیار جهرم استفاده کردند

کودکان روستاهای خان،تقی‌آباد، صادق‌آباد، نظام‌آباد، بیدکوه،خادر، سه‌چاه، حسین آباد، جدید، چدروئیه و یوسف‌آباد در جهرم هم در هفته ملی کودک از برنامه‌های کتاب‌خانه سیار جهرم استفاده کردند. قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی، اجرای بازی‌های بومی محلی، مسابقه و بحث وگفتگوی دوستانه از جمله برنامه‌های اجرایی برای کودکان یازده روستای جهرم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =