خانواده‌ها با نقش اسباب‌بازی در تکامل کودک آشنا می‌شوند

پنجمین روز از هفته‌ی ملی کودک در شیراز با برنامه‌های متنوعی همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، در پنجمین روز از هفته‌ی ملی کودک، به همت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و صدا وسیمای مرکز فارس، برنامه رادیویی «راز تندرستی» با حضور دکتر توسلی، متخصص کودکان و پزشک تکامل مرکز جامع تکامل کودکان امام رضا(ع)، در ارتباط با تکامل دوران ابتدایی کودکی صحبت می‌کند. عصر روز 17 مهرماه نیز برنامه «سلامت باشید» تلویزیون میزبان سمیه کاووسی، دکترای کاردرمانی است تا اهمیت اسباب‌بازی‌ها و نقش آن در تکامل کودکان را با خانواده‌ها در میان بگذارد.

«لبخند اندیشه» عنوان برنامه‌ای است که از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در فرهنگسراهای شیراز برگزار می‌شود تا کودکان با انجام بازی‌های فکری، کار گروهی را تمرین و شکست و پیروزی را تجربه کنند.

گردهمایی بزرگ خانواده‌ها و کودکان نیز در همین روز و از ساعت 17 الی 20 در باغ جنت شیراز برگزار می‌شود. در این برنامه که در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک برای اجرا انتخاب شده، اداره کل کانون پرورش فکری، سازمان فرهنگی شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان سیما و منظر، اداره کل کتابخانه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، سازمان بهزیستی، شهرداری منطقه ۴، اداره کل محیط‌زیست و معاونت‌حمل‌ونقل ترافیک، خدماتشان را به کودکان ارائه می‌دهند.

کانون فارس نیز با دارا بودن دو غرفه به اجرای قصه‌گویی، مسابقه و نمایش عروسکی می‌پردازد وشرکت برای عموم کودکان آزاد است.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در فارس و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =