کد خبر: 292163
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
بازدید 325
هفته ملی کودک و گل لبخند بر لبان کودکان عشایری گلستان

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با حضور در بین کودکان عشایرنشین شرق استان با اجرای برنامه‌های شاد و کارگاه‌های متنوع هفته ملی و روز جهانی کودک را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک در منطقه مرزی داشلی برون شهرستان گنبد با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد.

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در جمع کودکان عشایر نشین گفت: این برنامه ها با هدف ایجاد شادی، نشاط و بهره مندی کودکان و نوجوانان عشایر از برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» در حال برگزاری است اظهار داشت: برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، ویژگی،نیازها و خواسته‌های کودکان، هم افزایی فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودک، ایجاد فضای با نشاط برای کودکان، توجه به هویت ملی و حقوق کودک و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی از اهداف برگزاری هفته ملی کودک است.

برگزاری کارگاههای کاردستی، بازی و سرگرمی، کتابخوانی، نقاشی، قصه گویی، اهدای جوایز و ... از جمله برنامه‌های برگزار شده در این روز شاد بود.

گفتنی است در پایان جلسه جلسه شورای فرهنگی به منظور بررسی مشکلات و نیازهای پایگاه سیار مرزی کانون پرورش فکری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =