پرورش کودکان با ویژگی‌های درست انسانی در کانون پرورش فکری محقق شده است

فرماندار یزد با اشاره به رسالت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: پرورش کودکان مهربان، دارای عواطف انسانی قوی و ویژگی‌های درست انسانی در کانون محقق شد است

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیدمحمد رستگاری در جمع اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به مناسبت هفته‌ی کودک اظهار داشت: افرادی که در گذشته عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند و امروز به انسان‌های موفق در رشته‌های مختلف تبدیل شده‌اند، حاصل تلاش دلسوزانه‌ی مربیان کانون هستند.

 وی ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از کسب رتبه‌های ملی و بین‌المللی توسط اعضای کانون در رشته‌های مختلف بیان کرد: اعتقاد دارم در هیاهوی مسائل مهم اقتصادی امروز، مشکلات صنعت و بسیاری از دغدغه ‌ای دیگر اقتصادی که به واسطه‌ی تنوع کار در فرمانداری با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، باید به مراکزی هم‌چون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز توجه ویژه داشت.

 رستگاری تاکید کرد: باید دغدغه‌ها، مسائل، نیازها و مشکلات این مراکز را بشنویم و آن‌ها را شناسایی کنیم و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

 فرماندار یزد با اشاره به این‌که معتقدم باید از ظرفیت اعضای موفق کانون برای مسئولیت‌های آینده استفاده کرد، افزود: علاقه‌مند به آشنایی با اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در همین راستا هستم.

 وی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک نهاد تاثیرگذار یاد کرد و گفت: این نهاد و مسائل مرتبط با آن نباید در روزمرگی مغفول بماند چون توان این را دارد که نسل آینده را متفاوت و با توان‌مندی‌های بالا، تربیت کند.

 رستگاری با اشاره به رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: کانون توانسته نسل آینده را مهربان‌تر، با رفتارهای انسانی قوی‌تر و ویژگی‌های درست انسانی پرورش دهد.

 وی تصریح کرد: از دغدغه‌های کانون مطلع هستم و تلاش ما این است که با انجام برخی اقدامات شرایط بهتری در این مجموعه ارزش‌مند رقم بخورد.

  رستگاری اظهارامیدواری کرد: به زودی شاهد موفقیت‌های کانونی‌ها در مسابقات ملی و بین‌المللی باشیم.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز در این نشست با معرفی اعضای کانون که امروز به جوانانی موفق در زمینه‌های  پزشکی، کارآفرینی، مهندسی و... و. تبدیل شده‌اند، اظهار داشت: این افراد از افتخارات کانون هستند و کانون به وجود آن‌ها می‌بالد.

 سیدحسین پیغمبری از فرماندار یزد نیز تقدیر کرد و افزود: کمتر مسئولی چنین دغدغه‌مند در حوزه‌ی فرهنگ به ویژه نسبت به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده‌ام و امیدواریم بتوانیم با همکاری‌های مستمر، از حمایت‌های فرماندار یزد بهره‌مند باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =