مجوز اکران فیلم «دوچ» صادر شد

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، مجوز اکران فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی و نویسندگی امیر مشهدی‌عباس و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «دوچ» اثر بلند سینمایی است که در ژانر کودک و نوجوان در سال ۹۷ تولید شده است.

بر اساس این خبر در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، محمدامین احمدی، عباس ابوالحسنی و امیرمحمد محمدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم «دوچ» ماجرای نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه راهی جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

این فیلم به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است.

گفتنی است این فیلم در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت جایزه اصلی یونیسف به دلیل اتخاذ نگاه عمیق به مسایل کودک و نوجوان و دیدگاه دغدغه‌مند کارگردان در پرداختن به مساله آموزش کودکان و سوادآموزی شد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در نشست اخیر که با حضور اعضا برگزار شد علاوه بر صدور مجوز نمایش فیلم «دوچ» برای فیلم «اینجا هم باران می‌بارد» به کارگردانی و نویسندگی نادر خادم طریقت و تهیه کنندگی محمد متوسلانی نیز مجوز اکران صادر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =