کد خبر: 292235
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
بازدید 656
نشست ادبی ترنم باران در کانون گرمی

نشست ادبی ترنم باران با حضور اعضای فعال کارگاه‌های ادبی، والدین و مربیان فرهنگی هنری و ادبی در کانون پرورش فکری گرمی برگزار شد.

در ابتدای این نشست پروین قلیزاده مربی مسئول مرکز ضمن خوشامدگویی به مهمانان و اعضای کارگاه ادبی، گفت: ادبیات با انتقال احساس و ارتباط بین افکار شخص و جامعه، دنیای اسرارآمیز کشف و شهود و شعور را برای ما زیباتر کرده است.

او تصریح کرد: شیوه‌های صحیح گام ‌برداشتن در مسیر شعر و داستان و دیدن توانایی‌های ادبی اعضا، بودن در این جمع را دل‌پذیرتر می‌کند. سپس از والدین خواست تا فرزندان خود را به حضور منظم در کارگاه‌های ادبی و فعالیت‌های فرهنگی مرکز تشویق و ترغیب نمایند.

لیلا حیدرنژاد، مربی ادبی مرکز نیز پرونده‌های ادبی اعضا را در کنار والدین بررسی کرده و خاطرنشان کرد: نوجوانی که با خلق کلمات زیبا، فکر خود را این‌گونه اثرگذار در قالب شعر و داستان بیان کند، می‌تواند دردهای اجتماعی را هنرمندانه و موشکافانه بیان کرده و مخاطب را به تفکر و تعمق وادارد، افتخار رسیدن به این مرحله نصیب خانواده‌هایی است که با شناخت از کانون پرورش فکری، شما را به این خانه‌ی مهربانی آوردند و با صبوری شکفتن شما را دیدند.

حیدرنژاد افزود: انتقال مناسب ایده‌ها و بیان احساس به مخاطبین در آثار اعضا به چشم می‌خورد و یکی از رسالت‌های ادبیات هم همین انتقال احساس و ارتباط بین افکار شخص و جامعه است به خصوص برای ما مربیان کانون که به دنیای کشف و شهود و شعور علاقه‌مندیم و ادبیات این دنیای اسرارآمیز را برای ما زیباتر کرده است.

گفتنی است، در نشست ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرمی،۳۰ عضو کودک و نوجوان به همراه والدین حضور داشتند که تعدادی از آنان به خوانش آثار خود پرداختند که در پایان از اعضای فعال ادبی با اهدای جوایز ویژه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =