برگزاری نخستین جلسه کارگروه «تخصصی کودکان با نیازهای ویژه»

در ادامه بهره‌مندی از دیدگاه‌های کتابخانه‌ها و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق و دستیابی به هم‌افزایی در کانون استان تهران نخستین جلسه کارگروه تخصصی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه تشکیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در ادامه بهره‌مندی از دیدگاه‌های کتابخانه‌ها و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق و دستیابی به هم‌افزایی در کانون استان تهران نخستین جلسه کارگروه تخصصی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه تشکیل شد.

بنا به این گزارش صبح روز سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ دومین کارگروه «تخصصی کودکان با نیازهای ویژه» در محل مرکز فراگیر شماره ۴۰ برگزار شد. بنا به این گزارش کارگروه تخصصی با عضویت مسئولین مراکز فراگیر کارشناس تخصصی و معاونان و مدیر کل کانون استان برگزار شد. اعضای این کارگروه موضوعات زیر را به طور ویژه پیگیری می کنند:

۱. تبادل تجربیات موفق کار با کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در مراکز فراگیر کانون استان

۲. بررسی ارتقاء توانمندی حرفه ای مربیان مراکز فراگیر

۳. جلب مشارکت انجمن‌ها، نهادها و سمینارهای تخصصی و غیردولتی در حوزه آموزشی و فرهنگی کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه

۴. جمع آوری و مستندسازی تجربیات مربیان در مراکز فراگیر

اعضای این کارگروه عبارتند: از میترا ناظم (مسئول مرکز فراگیر شماره ۲۱)، زینب صباغ(مسئول مرکز فراگیر شماره ۴۰)، لیلا مکانی(مسئول مرکز فراگیر شماره ۲۴)، مریم شمس‌الهی(مسئول مرکز فراگیر شماره ۱۱) و آزاده جعفری دبیری این کارگروه را به عهده دارد که پس از بحث و تبادل نظر هر یک از اعضای کارگروه ابلاغ خود را از مدیر کل استان تهران دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =