به مناسبت هفته ملی کودک نمایشگاه و مهرواره بازی ها در اصفهان برگزار شدند

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان همزمان با گرامیداشت هفته ملی کودک نمایشگاه و مهرواره بازی ها را در اصفهان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، اکرم شبان با بیان اینکه مهرواره بازیها با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و توجه هرچه بیشتر به فعالیت بازی به عنوان یک واسطه تربیتی و اخلاقی همزمان با هفته کودک توسط کانون پرورش فکری برنامه ریزی و برگزار شد .

وی ادامه داد: این برنامه ها از ۱۳ مهرماه آغاز شد و در نمایشگاه این رویداد ۱۴ غرفه بازی شامل بازیهای حرکتی، محلی، فکری، نمادین، نمایشی و بازیهای چوبی، به همراه یک غرفه آثار نقاشی سه بعدی با موضوع بازی و یک غرفه آموزه های عاشورایی و پرده خوانی و همچنین یک غرفه فعالیت های جاری مراکز شامل ساخت ماکت، نشریه، کاردستی، بازی و.... برپا شد.

کارشناس فرهنگی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در ادامه با اشاره به استقبال چشمگیر دانش آموزان از این رویداد افزود: روزانه حدود سیصد و پنجاه نفر از دانش آموزان از مدارس مختلف شهر اصفهان در این مهرواره شرکت کردند.

در این هفته کارشناسان فرهنگی و مربیان با حضور در بیمارستان های سیدالشهدا و امام حسین، ازبیماران کودک و نوجوان عیادت کردند. همچنین کارشناسان فرهنگی و اعضاء مراکز  با حضور در مجتمع مطبوعاتی اصفهان از خبرگزاری ایمنا نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =