برگزیده های طرح شیوه های نوین کتابخوانی در ایلام معرفی شدند

شش مربی از میان بیست مربی شرکت کننده در طرح شیوه های نوین و خلاق کتابخوانی کانون استان ایلام به عنوان برگزیده های این طرح معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،شش مربی از میان بیست مربی شرکت کننده در طرح شیوه های نوین و خلاق ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان برگزیده های استانی این برنامه معرفی شدند.براساس این گزارش روح انگیز سهرابی از مرکز آبدانان،معصومه صید یوسفی از مرکز شماره چهار،ایراندخت هاشمی و رسمیه چکاوک از مرکز شماره یک،پرستو کریمی از مرکز شماره دو، و سهیلا مسعودی از مرکز شماره سه کانون استان ایلام به عنوان برگزیده های طرح شیوه های نوین کتابخوانی معرفی شدند.

 مربیان کانون ایلام در این طرح بیش از 20 طرح نو و خلاق ارائه دادند که پس از بررسی طرح ها انتخاب و معرفی شدند.

شیوه های خلاق کتابخوانی، میزان خلاقیت و نوآوری در طرح، تاثیر طرح در ارتقای سطح مطالعه و آمار امانت کتاب مرکز، میزان مشارکت و تعامل مخاطب در فرایند اجرا، جذابیت طرح در گرایش مخاطب به مطالعه از ملاک های داوری این طرح  به شمار می روند

طرح توسعه کتابخوانی با هدف ایجاد وحدت رویه ،افزایش تاثیرگذاری در مراکز سراسر کشور به اجرا در آمده که ایلام نیز با این طرح همراهی کرده است .

بیست ودو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام برای بچه های ایلامی در نقاط مختلف استان فعالیت های فرهنگی ادبی و هنری انجام می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =