«هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» دو نمایش با یک بلیت

علاقه‌مندان به تئاترهای کودک، در یک نوبت نمایشی به تماشای دو تئاتر «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» به کارگردانی رامین کهن در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌نشینند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسندگی دو اثرِ کوتاه «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» را که در یک نوبت به نمایش گذاشته می‌شود رامین کهن و نوشین سیفی بر عهده داشته‌اند.

بر اساس این خبر، علی باروتی، معصومه آروار و امیر عباسیان بازی‌دهندگان عروسک‌های این نمایش‌ها هستند و موسیقی آن برعهده امین پروین بوده است.

منیر مولوی‌زاده، پرستو آریاکیا و رامین کهن به عنوان طراح و سازنده عروسک و هانیه زحمتکش و الهه میرزایی به عنوان فضاساز و طراح صحنه با این نمایش‌ها همکاری می‌کنند.

بر همین اساس، پیش فروش بلیت نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» نیز از روز سه‌شنبه ٣٠ مهر آغاز شده است.

نمایش «هدیه کوچولو» برنده تندیس بهترین نویسندگی، کارگردانی و موسیقی و نمایش برگزیده‌ی بخش خردسال و نمایش «یک روز و دو فصل» نیز موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردانی و موسیقی و نمایش برگزیده‌ی ‌بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شده است.

این نمایش‌ها مناسب مخاطبان سه تا هفت سال است، هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مهدکودک‌ها و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۷ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در بوستان لاله تهران بر روی صحنه می‌رود.

قرار است نمایش «هدیه کوچولو» و «یک روز و دو فصل» جایگزین نمایش «هوشنگ لالکپشته» در سالن گلستان شود.

همچنین نمایش «کوکوی گردن دراز» به کارگردانی مهدی مقیمی‌اسفندآبادی و محسن صفری ساعت ۱۷ (تا روز ۳ آبان) و نمایش «بی چیز» اثر مهدی فرشیدی‌سپهر ساعت ۱۹ تا روز ۲۰ آبان هر دو در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون و نمایش «قصه ظهر عاشورا» به کارگردانی رضا بهرامی تا پایان ماه صفر در محوطه باز پارک لاله روبروی مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ٠٩١٠٦٢٩٦٧١٩ و ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =