تجلیل از مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌ها فرصتی است برای بروز و شکوفایی استعدادهای شرکت‌کنندگان

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان از مربیان و اعضای این مرکز تجلیل کرد.
معصومه هادی در ابتدای این جلسه گفت: مربیان و اعضا سرمایه‌های کانون هستند که وجود آنان می‌تواند پایه‌گذار ایرانی آبادتر در آینده شود.
وی در ادامه عنوان کرد: افزایش توانایی‌های مربیان کانون زمینه‌ساز پرورش کودکان و نوجوانان توانمندی است که می‌توانند آینده را آنگونه که دوست دارند بسازند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سپس با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در سیستان و بلوچستان، ضمن تقدیر از همه‌ی کسانی که برای برگزاری باشکوه این رویداد بزرگ تلاش کردند، گفت: برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌ها فرصتی است برای بروز و شکوفایی استعدادهای شرکت‌کنندگان که اعضا و مربیان مرکز شماره یک زاهدان در جشنواره‌ی اخیر به خوبی از این فرصت بهره بردند.
هادی در پایان اظهار امیدواری کرد برگزیدگان مرحله‌ی استانی جشنواره در ادامه مسیر بتوانند موفقیت خود را تداوم بخشند و برگ زرین دیگری به افتخارات کانون و استان بیفزایند.
قابل ذکر است فهیمه مهردل، مربی فرهنگی(برگزیده اول بخش زنان و مردان)، نسرین سرگزی، مربی ادبی(برگزیده چهارم بخش زنان و مردان)، سمیرا قنبری، مربی‌مسئول(شایسته تقدیر در بخش زنان و مردان)، ریحانه روشن‌افشار و سبحان نصیرآبادی (شایسته تقدیر در بخش دختران و پسران) از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان رتبه‌های گوناگون جشنواره را کسب کردند.
گفتنی است مدیر کل کانون استان در پایان این نشست صمیمی با اهدای لوح و جایزه از حضور فعال مربیان و اعضای این مرکز در بخش قصه‌گویی و در زمینه برگزاری آیین اختتامیه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =