قدردانی مدیرکل کانون آذربایجان شرقی از رسانه‌های استان

مدیرکل کانون استان با حضور در غرفه خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری از اهتمام آنان برای پوشش اخبار کانون قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، علی بینش در این دیدارها که در فضائی صمیمی صورت گرفت، با قدردانی از اصحاب رسانه و اهتمام جدی آنان در پوشش اخبار و فعالیت‌های کانون بر جایگاه بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در تبیین افکار عمومی تأکید کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون در امر توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان، تربیت نیروی انسانی خلاق، اندیشه‌ورز و دارای اعتماد به نفس برای پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی را از دستاوردهای مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان نمود مدیرکل کانون استان همچنین از اصحاب رسانه خواست تا با انعکاس دیدگاه‌های مخاطبان کانون و نخبه‌گان جامعه در خصوص فعالیت‌های کانون این نهاد اثرگذار فرهنگی را در اجرای مأموریت‌ها و وظایف خود یاری کند.

روساء و مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز در این دیدارها، با اشاره به نقش و اثرگذاری فعالیت‌های کانون، خواستار توسعه این فعالیت‌ها شده و بر آمادگی خود برای افزایش بیش از پیش تعاملات انعکاس اخبار کانون و معرفی فعالیت‌های آن در سطح جامعه تأکید کردند.

خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، آریا، روزنامه مهد آزادی و همشهری، ایران، پایگاه‌های خبری ترجمان و تبریز من از جمله رسانه‌هائی بودند که مدیرکل کانون استان با حضور در غرفه‌های آنان از تلاش و همکاری‌های همه جانبه با کانون قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =