کد خبر: 292595
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
بازدید 877
رونمایی از پوستر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک

پوستر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با حضور مسئولان و هنرمندان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مراسم رونمایی از پوستر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با حضور مسئولان و هنرمندان، در جمع دانش‌آموزان مدرسه پویندگان دانش برگزار شد.

گفتنی است در این جشنواره که از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد، بیش از ۵۲ اثر نمایشی از ایران و ۷ کشور دنیا در سالن‌های نمایشی شهر همدان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان با حضور در این مراسم در کنار سایر مسئولان و هنرمندان استان، به امضای پوستر جشنواره پرداخت.

شایان ذکر است در طول برگزاری جشنواره، ۸ سالن در سطح شهرستان‌های استان میزبان کودکان و نوجوانان هستند و بیش از ۳۰ نمایش خیابانی نیز در مدارس و نقاط مختلف شهر اجرا خواهد شد.

مدیر مرکز تئاتر کانون درباره برنامه‌های کانون در این جشنواره گفت: کانون پرورش فکری کارگاه‌های تخصصی کودک و نوجوان جشنواره را برگزار خواهد کرد و برای این کارگاه‌ها یکی از بزرگ‌ترین کارگردان‌های کودک و نوجوان دنیا را از کشور دانمارک به عنوان مدرس دعوت کرده است.

امیر مشهدی عباس افزود: کارگردان‌های معرفی شده در جشنواره از ۳۱ استان کشور به مدت ۳ روز در سالن آسمان مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون از حضور این مدرس بهره‌مند خواهند شد. در کنار این کارگاه، ورکشاپ عروسک‌سازی توسط زهرا صبری، بازیگری و بازی‌گردانی توسط سامی صالحی ثابت و طراحی صحنه توسط سینا ییلاق‌بیگی برگزار خواهد شد.

امیر مشهدی عباس ادامه داد: کانون در طول جشنواره در شهر همدان هر روز ورکشاپ‌هایی برای شرکت کنندگان داخلی و ۳ ورکشاپ برای مهمانان خارجی شرکت کننده برگزار خواهد کرد.

مشهدی عباس با اشاره به تریلی سیار کانون افزود: ۲ واحد تریلی سیار کانون در طول جشنواره در همدان حضور دارند و ۳۰ نمایش را برای عموم مردم و در مناطق محروم اجرا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =