اختصاص ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بودجه تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی‌هنری دَلگان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از اختصاص ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بودجه تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی‌هنری دَلگان خبرداد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، بودجه تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی‌هنری دلگان از سوی سازمان برنامه و بودجه استان تامین اعتبار شد.

مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: مراکز فرهنگی‌هنری علاوه بر مربیان خلاق و هنرمند نیازمند فضایی هستند که اعضا در آنجا احساس خوشایندی داشته باشند و به همین دلیل توسعه و تجهیز مراکز متناسب با نیازهای روز، تناسب این فضاها با ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی و جغرافیایی و بهره‌گیری از سبک زندگی ایرانی- اسلامی از جمله شاخص‌هایی است که همواره باید پیش روی سازندگان چنین بناهایی قرار بگیرد.

معصومه هادی سپس با اشاره به اهمیت نگهداری این مراکز عنوان کرد: با توجه به گذر سال‌ها از افتتاح بسیاری از مراکز کانون در سطح استان، تعمیر و نگهداری و تجهیز این مراکز، با توجه به نیاز مخاطب امروز، ضروری است در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

وی نشست‌های متعدد با مسئولان استان در استانداری، راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران شهرستان‌ها و دیگر مقام‌های اجرایی را از جمله اقدامات کانون استان در این زمینه عنوان کرد و افزود: مجموعه‌ی این پیگیری‌ها سبب پیشرفت‌های فیزیکی در پروژه‌های قصرقند، مهرستان و زیباشهر زاهدان شده است و هم‌چنین برای مرکز هامون جهت بازسازی و تعمیر، اعتبار لازم تخصیص یافته است.

هادی در ادامه به سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به دلگان و بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان اشاره کرد و گفت: پس از بازدید غلامرضا مالکی شجاع از این مرکز، وی مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان برای تعمیر و ساخت ساختمان کانون اختصاص داد که عملیات اجرایی آن طی یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

مدیرکل کانون استان در پایان سخنان خود ضمن تحسین پیگیری‌های فرماندار دلگان اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت معنامند فرمانداران و مسئولان استان بتوانیم تمامی مراکز ثابت را تعمیر و تجهیز کنیم و در جهت گسترش واحدهای سیار گام‌های بیشتری برداریم و شرایط را برای خوب زندگی کردن کودکان و نوجوانان فراهم سازیم.

قابل ذکر است در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ۲۹ مرکز ثابت، سیار و پستی مشغول ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان در شهرها و روستاها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =