سربلندی ایران عزیز در دستان شما دانش‌آموزان است

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی روز دانش‌آموز با حضور در مدرسه پسرانه شاهد این روز را به آنان تبریک گفت و برای آنان آرزوی سربلندی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچیستان، مدیرکل کانون استان در آستانه‌ی روز دانش‌آموز با دانش‌آموزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معصومه هادی در این دیدار صمیمی به دانش‌آموزان مدرسه شاهد زاهدان گفت: شما آینده‌سازان کشور هستید و سربلندی ایران عزیز در دستان شماست و برای انجام این کار مهم باید خود را کاملا آماده کنید به ویژه مدرسه‌ی ویژه‌ای مثل مدرسه‌ی شما که معطر به عطر شهیدان است و شما فرزندان عزیز شهدا در آن تحصیل می‌کنید.

وی سپس ضمن دعوت مخاطبان نوجوان خود به دوستی با کتاب عنوان کرد: کتاب شما را به دنیای شگفت‌انگیز و روشن دانایی دعوت می‌کند و شما با تکیه بر توانایی خود، آینده را آن‌گونه که شایسته است، خواهید ساخت.

در ادامه دانش‌آموزان ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفتند: در طول سال فقط یک روز به ما تعلق دارد و خوشحالیم در این روز دانش‌آموزان همراه با بزرگترها حرکتی انجام دادند که در تاریخ انقلاب جاودانه شد.

قابل ذکر است در این روز هم‌چنین ویژه‌برنامه‌ی زنگ استکبار ستیزی، با حضور تنی چند از مسئولان، در مدرسه شاهد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =