برگزاری گردهم‌آیی مسوولان امور مالی کانون در شیراز با حضور معاون توسعه

گردهم‌آیی آموزشی مسوولان مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دوره آموزشی مباحثی از جمله ارتباطات سازمانی، قانون مالیاتی ماده ۱۶۹ و گزارش هفتگی، مهارت‌های انگیزشی در تحول و توسعه شغلی و قوانین جذب، مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش امیرحسین آزادی‌وفا، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در این گردهم‌آیی ضرورت برگزاری همایش‌های مالی با هدف ایجاد هم‌دلی و تبادل اطلاعات و به‌روز شدن اطلاعات را با توجه به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی را یادآور شد.

دریافت گزارش شفاف و مطلوب حساب‌رسی عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ و دریافت ۹۷ درصد اعتبارات مصوب در قالب تخصیص، از جمله مواردی بود که آزادی وفا بر حسن اجرای آن از سوی مسئولان مالی تأکید کرد.

معاون توسعه ومدیریت منابع کانون کشور همچنین کنترل جامع و نظارت بر نقدینگی و صرفه و صلاح بر اساس اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

تهیه منابع آموزشی قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و منابع انسانی و دستمزد از جمله موارد دیگری بود که وی به آن اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان مالی در این رابطه شد.

این جلسه با پرسش و پاسخ مسئولان مالی و آزادی‌وفا ادامه یافت.

 زهرا افتخاری، مدیر کل کانون استان فارس، نیز در این برنامه گفت: مسوولان مالی به عنوان افرادی تأثیرگذار می‌توانند هم فرصت‌سوزی کنند و هم از فرصت‌ها استفاده کرده و با نگاه به گذشته و استفاده از تجارب خود و دیگران، پلی برای رسیدن به وضع مطلوب را در آینده ایجاد کنند.

افتخاری یکی از شاخصه‌های مسوولان مالی کانون را داشتن سبقه‌ی فرهنگی دانست و خطاب به آنان گفت: شما می‌توانید با داشتن نگاه فرهنگی به بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون یاری برسانید.

این گردهمایی که روز ۱۱ آبان ۱۳۹۸ در شیراز آغاز شده بود روز ۱۳ آبان پایان می‌یابد.

این دوره، با برپایی کارگاه آموزشی وبازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی شیراز همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =