کانون پرورش فکری میزبان اعضا و دانش‌آموزان زاهدانی در روز ۱۳ آبان

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در ایستگاه‌های فرهنگی و هنری میزبان کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان بودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران کانون میزبان اعضا و دانش‌آموزان زاهدانی در روز ۱۳ آبان بودند.

موقعیت مناسب مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی یک زاهدان، که در مسیر راهپیمایی‌های مردم زاهدان قرار دارد، ظرفیتی در اختیار همکاران قرار داده تا در مناسبت‌های گوناگون خدمات گوناگون کانون را به صورت گسترده به مخاطبان ارایه دهند.

در روز سیزده آبان هم همکاران با برپایی ایستگاه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی میزبان راهپیمایان بودند و دانش‌آموزان با حضور در این کارگاه‌ها با ۱۳ آبان و علت بزرگ‌داشت این روز آشنا شدند.

تعدادی از همکاران ایستگاه طراحی چهره را دایر کرده بودند که مشتاقان تا لحظه‌های پایانی راهپیمایی هم‌چنان مراجعه می‌کردند تا مربیان نقش زیبای پرچم سه رنگ ایران را بر چهره و دستان آنان طراحی کنند.

دو کارگاه دل‌نوشته‌های ادبی و نقاشی هم علاقه‌مندان فراوانی به خود جذب کرده بود که در این کارگاه‌ها خانواده‌ها نیز هنر و نویسندگی خود را سنجیدند.

در بخشی از فعالیت‌های این روز کانون، مراجعان با انتخاب واژه‌های نوشته شده بر فیش‌های کاغذی، شعارهای مربوط به سیزده آبان را می‌نوشتند و تعدادی از رهگذران نیز در حال گرفتن عکس یادگاری با عروسک غول‌پیکر کانون بودند.

در پایان همکاران با پیوستن به صف راهپیمایان در کنار دیگر مردم استان و هم‌زمان با سایر نقاط کشور، با سردادن شعارهای انقلابی با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =