اولین جلسه کارگروه راهبری و توسعه مدیریت کانون البرز برگزار شد

​​​​​​​اولین جلسه بررسی شاخص‌های ارزیابی عملکرد کانون استان البرز با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و با موضوع بررسی شاخص‌های عملکردی سال ۱۳۹۷ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، در ابتدای این جلسه، قاسم سلیمانی مدیر کل کانون و رییس جلسه با معرفی اجمالی کانون و کانون زبان و  فعالیت‌های آن به برنامه‌های شاخص کانون در سطوح کشوری و استانی  اشاره  کرده و در خصوص  توجه به مخاطب کودک ونوجوان و بستر سازی برای  استفاده‌ی تمام مخاطبان از فعالیت های فرهنگی، هنر ی و ادبی کانون صحبت کرد و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار استان و توجه به اجرای فعالیت های مناسب برای مخاطبان و جذب و نگه داری آنان  را از وظایف اصلی کانون خواند.

در ادامه مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون  به شکل مشروح،  در خصوص فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی  کانون توضیحاتی را ارائه داده و از رویکردهای جدید این سازمان برای تشکیل انجمن ها و استفاده از سیستم مدیریت جامع عملکرد مراکز  سخن گفت.

مهدیه محمدی، کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هم در ادامه‌ی این جلسه به توضیح  پاور پوینت آماده شده در خصوص تحلیل محورهای ارزیابی عملکرد سال ۹۷ و دلایل کسری امتیاز شاخص‌های  عمومی و اختصاصی و نقاط قوت و ضعف کانون در حوزه های مختلف و اشکالات و موانع موجود مطالبی را عنوان کرد.

در بخش بعدی این نشست که به شکل کارگاه آموزشی برگزار شد، خانم ها  صابری و نگه‌داری، از کارشناسان سازمان مدیریت ضمن تشکر از تلاش‌ها وتعاملات صورت گرفته،  در خصوص  چگونگی ارزیابی دستگاه های استان  مطالبی را عنوان کرده و به ضرورت تعامل بیشتر کانون با ستاد مرکزی و هم‌چنین سازمان مدیریت و دستگاه‌هایی که بخش هایی از امتیازدهی ارزیابی عملکرد استان را برعهده دارند، سخن گفتند و ضمن بررسی جزیی تک تک محورها در خصوص چگونگی انجام مکاتبات، پی‌گیری مراحل کار و تشکیل کمیته‌ها در سازمان مطالبی را عنوان کردند.

گفتنی است در این جلسه جمعی از کارشناسان واحدهای مختلف کانون نیز حضور داشته و در خصوص حیطه‌های تحت نظارت خود، مطالبی را جهت رفع اشکالات موجود عنوان کردند.

بازدید کارشناسان سازمان مدیریت از کتابخانه‌ی کودک ونوجوان مرکز مجتمع کانون کرج و بررسی گزارش تهیه شده عملکرد کانون از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا کنون که توسط واحد آ»وزش و پژوهش تهیه شده بود، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =