نشست تخصصی کتاب‌خوانی در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: کتابی که می‌خوانیم به زندگی ما جهت می‌بخشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست تخصصی کتاب‌خوانی در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد.

در این نشست، که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد، مدیرکل کانون استان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع کتاب‌خوانان کودک و نوجوان کانون گفت: اتفاق بسیار خوبی است که کودکان و نوجوانانی چون شما برای گسترش فرهنگی کتاب و کتاب‌خوانی تلاش می‌کنند و من انسان خوشبختی هستم که در جمع شما کتاب‌خوانان حضور دارم.

معصومه هادی سخنان خود را با پرسشی در خصوص آینده و جایگاه اعضا در سالیلن بزرگسالی ادامه داد که در این بخش تعدادی از اعضا با توجه به علاقه‌مندی‌های خود و تلاش‌هایی که در این زمینه انجام داده‌اند، از آینده‌ی خواستنی خود صحبت کردند که مدیرکل کانون ضمن بیان خرسندی خود از صحبت‌های حاضران گفت: اگر خودمان قادر نباشیم آینده‌مان را بسازیم افراد دیگری این‌کار را برای ما انجام خواهند داد که ممکن است مورد پسند ما نباشد.

وی راه پیشگیری از این اتفاق را پیشقدم شدن هر فرد دانست و گفت: کیفیت زندگی هر کسی از یک‌سو بستگی به کتاب‌هایی دارد که می‌خواند و از سوی دیگر انسان‌هایی که ملاقات می‌کند و شما قدم اول را که همان کتاب‌خواندن است برداشته‌اید و این هم‌نشینی با کتاب در برداشتن گام دوم هم به شما کمک خواهد کرد.

هادی در پایان بازی سفر کتاب را با هدیه‌ی یک کتاب به یکی از اعضا آغاز کرد و اعضا، که هرکدام شماره‌ای داشتند، کتاب را به یک‌دیگر هدیه دادند تا اینکه در پایان، با اتفاق نظر حاضران، کتاب به یکی از اعضا هدیه داده شد.  

قابل ذکر است در این نشست هم‌چنین اعضای هر مرکز معرفی یکی از کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برعهده داشت که با استفاده از شیوه‌های گوناگون معرفی کتاب، دوستان خود را به خواندن دعوت کرد.

تجلیل از حاضران و پخش فیلم آخرین بخش این نشست صمیمی در مجتع کانون استان بود که در نخستین روز از هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =