کانون و نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در روز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۸، اداره‌های کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه، با هدف اجرای برنامه‌های مشترک در زمینه ترویج کتاب‌خوانی برای کودکان‌ونوجوانان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه، اداره‌های کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه با هدف همکاری مشترک در اجرای برنامه‌های مختلف برای ترویج کتاب‌وکتاب‌خوانی، تفاهم‌نامه فرهنگی امضا کردند.

بر همین اساس، به مناسبت هفته کتاب‌وکتاب‌خواهنی صبح امروز شنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۸ با حضور «معصومه حسنی‌خوانسار»، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه در دفتر «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری میان این این دو نهاد فرهنگی به امضا رسید.

اداره‌های کل کانون و نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه با هدف بهره‌مندی از امکانات و توان‌مندی‌های یکدیگر برای ارتقای سطح آگاهی‌ و دانایی شهروندان و تقویت فرهنگ مطالعه و همچنین، در جهت ارتقای مطالعه از طریق مسابقه‌ها، گردهمایی، معرفی و نقد کتاب در حوزه کودک‌ونوجوان، ... اقدام به امضای تفاهم‌نامه همکاری کردند.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه، با استقبال از اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی برای کودکان‌ونوجوانان با سازمان‌ها و اداره‌های مختلف فرهنگی استان کرمانشاه، بر اهتمام ویژه این اداره کل برای ارتقای سطح آگاهی‌و مطالعه در میان کودکان‌ونوجوانان تاکید کرد.

«معصومه حسنی‌خوانسار» نیز با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، از آمادگی این اداره کل برای انجام و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای مخاطبان کودک‌ونوجوان خبر داد.

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌های کل کانون و نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه در ۶ ماده تهیه شده است که به مدت یک‌سال معتبر و در صورت موفقیت طرح‌ها و رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =