راه‌یابی قصه‌گوی نوجوان گیلانی به‌مرحله پایانی جشنواره‌قصه‌گویی

محترم حجّت‌شمامی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منجیل، درجمع ۱۵ قصه‌گوی راه‌یافته به رقابت‌های ملّی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، هیأت انتخاب آثار دختران و پسران (بخش نوجوان مسابقه‌ ملی) از میان نوجوانان برگزیده ۳۱ جشنواره ‌استانی بیست‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون، «محترم حجت‌شمامی» را شایسته  حضور درمرحله پایانی این رقابت‌ها دانست.

حجّت‌شمامی که عضو مرکز فرهنگی هنری کانون منجیل است، با قصه‌ی «نقاشان چینی و رومی» در مرحله کتاب‌خانه‌ای و استانی این دوره ازجشنواره حضورداشت و از سوی داوران به‌عنوان ۱۵ قصه‌گوی راه‌یافته به مرحله ملی انتخاب‌شد.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره «میرهادی احمدوندی» از آذربایجان شرقی، «هانیه اعتمادیان» از یزد، «مریم بساطی» از ایلام، «یکتاسادات بیدختی» از خراسان رضوی، «الهام پروره» از کهگیلویه و بویراحمد، «حنانه جوادی» از تهران،«مرجان حسینی‌نشتایی» از مازندران، «زهرا شاکرمی» از ایلام، «آیدا عباسی» از کهگیلویه و بویراحمد، «ایلیا عزتی» از البرز، «آوا گواشیری» از کرمان، «زهرا لازمی» از یزد، «مریم منصوری» از کرمان و «سمانه موسوی» از البرز دیگر قصه‌گویان برگزیده استانی به‌شمارمی‌روند که جواز حضور در مرحله‌ی پایانی این رقابت‌ها را کسب‌کردند.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =