خوش درخشی مربیان قصه‌گوی کانون قزوین

کسب یک عنوان برگزیده و یک عنوان شایسته قدردانی، ره‌آورد حضور مربیان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از حضور در مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در منطقه یک بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراسم اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در ارومیه با معرفی اسامی پنج برگزیده این مرحله برگزار شد.

بر این اساس و با اعلام نتایج داوری، اعظم نوری زاده «مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد»از قزوین با قصه «صفر کله گنده» به عنوان یکی از پنج برگزیده مرحله منطقه‌ای، جواز حضور در مرحله ملی را کسب کرد.

همچنین با اعلام هیأت داوران، مینا عابدی «مربی مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 کانون قزوین» عنوان شایسته تقدیر این مرحله از جشنواره را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، در منطقه یک بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که به میزبانی ارومیه برگزار شد ۲۵ قصه گو از پنج استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۹۸ به قصه گویی پرداختند.

با اعلام دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری داوری مرحله منطقه‌ای این جشنواره در منطقه یک کشور را بر عهده داشتند.

مرحله ملی و پایانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور برگزیدگان مناطق پنجگانه کشور در آذرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =