استقبال از برنامه‌های «هفته کتاب» در مراکز کانون استان آذربایجان شرقی

برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در مراکز کانون استان با شعار «حال خوش خواندن»، با استقبال کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب افزود: برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب از ابتدای آبان ماه سال جاری و با حضور گسترده کانون استان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز آغاز شده و در هفته دوم آبان نیز ویژه‌برنامه استانی میهمانی از سرزمین کتاب با شرکت علاقه‌مندان به کتاب در مجتمع کانون تبریز اجرا گردید.

وی در عین حال افزود: تقدیر از کودکان و نوجوانان موفق در عرصه کتابخوانی، تقدیر از برگزیدگان رقابت «کتاب دوست داشتنی من» و نیز برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

مدیرکل کانون استان با اشاره به تجهیز کتابخانه‌های تعدادی از مدارس و مساجد روستائی و شهری تاکید کرد: تجهیز کتابخانه‌های مدارس دیگر برخی از روستاهای زلزله‌زده شهرستان‌های ارومیه و سراب در حال اجراست و تا پایان آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت. بینش اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده استان را از جمله برنامه هائی عنوان کرد که در طول آبان ماه و در قالب طرح امداد فرهنگی و پیک امید به اجرا در آمده و با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی با شعار «حال خوش خواندن» اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =