غرفه کانون در نمایشگاه کتاب گیلان گشایش یافت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌منظور معرفی و عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی این نهاد، میهمان نمایشگاه هفته کتاب استان گیلان ‌شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نمایشگاه که پانزدهمین دوره برگزاری خود را تجربه‌می‌کند، با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر کشور از جمله ۳۴ ناشر گیلان در ۲۰۳ غرفه به‌صورت مستقل، مشترک و یا غرفه فروش متمرکز تازه‌های نشر در حوزه‌های هنر، کودک و نوجوان، کمک‌آموزشی، کشاورزی، اطلاعات‌عمومی، زبان ، کتاب‌های دانشگاهی، حقوقی و پزشکی را به بازدیدکنندگان ارایه‌می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با بیش از ۳۰۰ عنوان‌کتاب و هم‌چنین، سرگرمی‌های سازنده، بازی‌های فکری و لوح‌های فشرده آموزشی کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران، ضمن حضور فعال در این نمایشگاه، به معرفی فعالیت‌های کتاب‌محور مراکز فرهنگی هنری این مجموعه می‌پردازد.

این نمایشگاه که هم‌زمان با بیست و هفتمین دوره کتاب جمهوری اسلامی و با حضور  ارسلان زارع، استاندار گیلان، اسفندیارضیائی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان و جمعی دیگر از مسوولان استانی گشایش‌یافت، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای۲۶ آبان تا یکم آذرماه ۱۳۹۸ درمحل نمایشگاه‌های  بین‌المللی‌ کتاب، واقع در کیلومتر ۵ جاده رشت به تهران پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهدبود.

این درحالی است که ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایه همراهی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با شعار«حالِ خوش خواندن» از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ در سراسرکشوربرگزارمی‌شود.

بازدید «ارسلان زارع»، استاندار گیلان از غرفه کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =