بچه‌های راور کتاب‌خوان‌ترین اعضای کانون استان کرمان شدند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راور در بین ۴۴ مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان کرمان کتاب‌خوان‌ترین معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل استان کرمان، هم‌زمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی ۲۰ نفر از اعضایی که بیشترین تعداد کتاب را از اول مهر ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ امانت گرفته بودند، از سوی اداره‌کل آفرینشهای فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به اداره‌ کل استان‌ها معرفی شدند.

بنابر این خبر، الهه رحیمی‌پور، فاطمه شبان‌زاده، فاطمه تویسرکانی، فاطمه شبان‌زاده راوری، یسنا کاربخش، ابوالفضل شبان‌زاده، سارا رضایت‌بخش، رویا شمسی‌نژاد، سوگند کرباسچی، احمد فلاح‌نژاد، یکتا پورنخعی، مهدیه رجبی‌نسب، سحر توحیدی، فاطمه روحانی، راحله مرادی‌نژاد، فاطمه مصلح، زهرا روحانی، ریحانه مرادی‌نژاد، پرنیا پژوهش و سبحان سعیدی‌نیا  در استان کرمان ۲۰ نفر عضو کتاب‌خوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و همچنین همگی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون راور هستند.

این در حالی است که، در مرحله نخست این انتخاب ۱۸۳ نفر از برترین اعضای کودک و نوجوان کتاب‌خوان کانون در سراسر کشورهم‌زمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی با هدف توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر همین اساس، پس ازاعلام اسامی اعضای کتاب‌خوان، کارشناسان استان‌ کرمان بر اساس شاخص‌هایی همچون حضور فعال و مستمر عضو در مرکز، جلسات بحث و گفت‌وگوی کتاب، فعالیت در رابطه با ترغیب دیگر اعضا به کتاب و کتاب‌خوانی، ثبت مطالعات خود در دفتر یا وبلاگ و... زهرا روحانی، سارا رضایت‌بخش، فاطمه روحانی و یکتا پورنخعی از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره دو راور و سحر توحیدی از مرکز شماره یک کانون به عنوان پنج کتاب‌خوان برتر استان و سید امیرحسین هاشمی راد را به عنوان کتابخوان برتر مرکز فرهنگی‌هنری فراگیر کانون کرمان معرفی کردند.

همچنین از اعضای کتاب‌خوان راور با اهدای جایزه در نمازجمعه و نمایش عکس و عنوان موفقیت‌شان در تلویزیون شهری شهرستان تقدیر خواهد شد.

این برنامه به منظور ایجاد وحدت رویه، افزایش تاثیرگذاری و شورآفرینی با شعار «آینده ساختنی است» در مراکز سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =