قصه‌گویان برگزیده میزبان کودکان حاشیه شهر مشهد و بیمارستان دکتر شیخ می‌شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، از حضور چهار کارناوال قصه‌گویی در دو فرهنگسرای حاشیه شهر مشهد، بیمارستان دکتر شیخ و راه‌آهن از برنامه‌های حاشیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مشهد خبر داد.

                                          

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز در این رابطه گفت: در حاشیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور، چهار کارناوال قصه‌گویی برای کودکانی که نتوانستند از اجراهای این جشنواره استفاده کنند، در بیمارستان دکتر شیخ، راه آهن و در حاشیه شهر مشهد در دو فرهنگسرای خادم‌الشریعه و بهرامن به  اجرای قصه‌گویی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه قصه‌گویانی از استان‌های یزد، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و هرمزگان در این کارناوال ها شرکت دارند، افزود: این برنامه در ۲۸ و ۲۹ آبان  ۱۳۹۸ ساعت ۹ تا ۱۱ در فرهنگسراهای خادم‌الشریعه و بهرامن و بیمارستان دکتر شیخ برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی ادامه داد: همچنین کارناوال‌های قصه‌گویی عصر امروز و فردا نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در بیمارستان دکتر شیخ و راه آهن مشهد حضور خواهند یافت.

وی افزود: امروز و فردا ۴ قصه گو در بیمارستان دکتر شیخ و ۴ قصه‌گو نیز در این دو فرهنگسرا و راه‌آهن اجرا دارند.

زره‌ساز به نحوه اطلاع رسانی کودکان در فرهنگسراها اشاره کرد و گفت: فرهنگسراها در طول سال مخاطبان ثابت و خاصی دارند که یک گروه مخاطب این کارناوال‌ها این عزیزان بوده و همچنین از دانش‌آموزان مدارسی که اطراف فرهنگسراها حضور دارند نیز برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: در بیمارستان دکتر به دلیل اینکه امکان گردآوردن کودکان در یک نقطه وجود ندارد، قصه‌گویان با حضور اتاق‌ها و بخش‌های مختلف بیمارستانی چندین اجرا خواهند داشت.

گفتنی است؛ بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور با حضور ۳۰ قصه‌گو از استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، ‌ یزد، کرمان و هرمزگان در مشهد در حال برگزاری است.

                                                    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =