داشتن جامعه سالم نیازمند هنرمندانی در زمینه‌های مختلف هنری است

رضا بابک داور جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور گفت: برای داشتن جامعه سالم و خوب باید با هنر شروع کرده و هنرمندان بتوانند در زمینه‌های مختلف قصه، شعر، موسیقی، تئاتر، سینما و ... با مردم ارتباط داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، رضا بابک، قصه‌گویی و کار فرهنگی برای مردم و بچه‌ها را اقدامی ارزنده در سطح جامعه دانست و اظهار کرد: قصه‌گویی در کشور ما سابقه تاریخی دارد و قصه و بخصوص قصه‌هایی که حالت دیداری و شنیداری همزمان داشته باشند می تواند تاثیرگذاری زیادی روی مخاطب داشته باشند.

بازیگر سریال «آرایشگاه زیبا» با اشاره به قصه‌های اجرای شده در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور گفت:‌ قصه‌هایی که شاهد آن‌ها بودم، مشاهده کردم که چقدر بچه ها با آن ها ارتباط برقرار کرده و تاثیر مثبتی روی بچه‌ها گذاشت.

وی تاکید کرد:‌ برای داشتن جامعه سالم و خوب باید با هنر شروع کرده و هنرمندان بتوانند در زمینه‌های مختلف قصه، شعر، موسیقی، تئاتر، سینما و ... با مردم ارتباط داشته باشند و با کارهای سالم خود باعث رشد جامعه و تعالی انسان شوند.

بابک خاطرنشان کرد:‌ هنر کلا انسان‌ساز است و قصه مادر این هنرها می تواند باشد چرا که اگر در هر هنری خوب دقت کنیم درخواهیم یافت که قصه در آن هنر نقش دارد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه کم و کاستی ها در حوزه کار کودک زیاد است، گفت: شروع کار نمایش و در دل آن قصه توسط من و همکارانم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل گرفت اما با این وجود سال هاست نتوانستم در زمینه کودک کار کنم.

این بازیگر سرشناس دامه داد: کار کودکی برای تلویزیون داشتیم که متاسفانه آن را تعطیل کردند. این یک فاجعه بزرگ است که من و امثال من که تجربه کار سال‌ها تجربه کار برای کودک را داریم و می توانستیم خدمتگزار باشیم حالا هم ما از بچه‌ها و مردم قدری محروم شدیم و از طرفی دیگر هم به نوعی بچه‌ها و مردم از ما محروم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =