مراسم نکوداشت «اسدالله شعبانی» و «تجلیل از کتابخوانان برتر»

در آیین ویژه‌ای به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در کرج، از اسدالله شعبانی، شاعر حوزه‌ی کودک ونوجوان و اعضا و مربیان کتابخوان کانون البرز، تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، در آیین «حال خوش خواندن در کنار یک شاعر » اسدالله شعبانی یکی از شاعران برجسته و نامی حوزه‌ی کودک ونوجوان، میهمان کودکان ونوجوانان کرجی بود.

در این برنامه که روز پنج شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸، در سالن همایش‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان البرز، برگزار شد، جمعی از اعضا و مربیان تمامی مراکز کانون استان حضور داشتند و اعضا بخشی از آثار این شاعر را در حضور خود ایشان نقد و بررسی کردند.

برنامه‌های ویژه‌ی دیگری از جمله اجرای نمایش با استفاده از کتاب «هرکسی کاری داره » سروده‌ی شاعر و اجرای مسابقه از آثار دیگر این شاعر نیز اجرا شد.

اسدالله شعبانی، شاعر برجسته‌ی حوزه‌ی کودک ونوجوان نیز ضمن تقدیر از اعضا، مربیان و مسوولان کانون استان، در سخنانی از تجربیات خود پیرامون سرودن شعر سخن گفت و در مورد کتاب و کتابخوانی برای حاضران صحبت کرد.

در پایان این مراسم با حضور مدیرکل، معاون، کارشناسان و جمعی از مسوولان مراکز کانون،  از اسدالله شعبانی، اعضا کتابخوان و مربیان برگزیده مسابقه کتابخوانی  «نماز»  تجلیل شد .

شعبانی تا کنون آثار بسیار زیادی را برای کودکان ونوجوانان به چاپ رسانده که از جمله‌ی این آثار می توان به کتاب‌های «خانه‌ی من ،لانه‌ی تو»،«ساز شاخه‌ها»،«زمین ما، دل ما »و« پولک ماه » اشاره کرد.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =