کد خبر: 293271
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
بازدید 607
ویژه برنامه‌های هفته کتاب در مراکز کانون استان قزوین

هم‌زمان با بیست و هفتمین هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی و هنری استان قزوین ویژه‌برنامه‌هایی را با شعار «حال خوش خواندن» برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز کانون استان قزوین، هفته کتاب را با شور و نشاط ویژه‌ای گذراندند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 کانون آبیک، در تاریخ 29 آبان میزبان 35 نفر از دانش آموزان مدرسه «فرهنگ و ادب» بود.

کارگاه بلندخوانی، قصه‌گویی «صدای ساز سهراب»، کارگاه نقاشی با موضوع کتاب‌های خاطره انگیز اعضا، کارگاه نمایش و نقد فیلم با موضوع بررسی فیلم و کتاب «کوه جواهر»،مسابقه ،بازی و سرگرمی و شعرخوانی از جمله فعالیت‌هایی بود که برای مهمانان کوچک مرکز انجام شد.

کارگاه کتاب‍‌ سازی، بلندخوانی کتاب و قصه گویی، کارگاه ادبی، نقاشی گروهی با موضوع «سفر به دنیای کتاب‌ها»،اجرای فعالیت قصه گویی «قلب مترسک»  و نمایش فیلم از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این مرکز در هفته کتاب برای اعضا و دانش‌آموزان اجرا شد.

مرکز فرهنگی شماره 1 کانون تاکستان بادعوت از مدارس به استقبال هفته کتاب و کتابخوانی رفت .

این مرکز، میزبان تعداد150 نفراز دانش آموزان مدارس در این هفته بود .

بازدید از کتابخانه و معرفی کتاب‌های مرجع و کودک و نوجوان، معرفی نحوه  انتشار کتاب و معرفی چند نمونه از مجموعه انتشارات مهم کتاب وآموزش شیوه انتخاب یک کتاب مناسب، کارگاه کاردستی با شیوه کاغذ و تا، کارگاه نمایش خلاق، روخوانی خلاق و بلند خوانی کتاب، نمایش انیمیشن بازیافت زباله کاغذ، معرفی شخصیت‌ها و نویسنده‌های کانون، معرفی کتاب، بازی و سرگرمی، اجرای مسابقه،  نقد کتاب شعر«در سکوت ماسه‌ها»، بحث کتاب، نقد فیلم «ماه بود و روباه» از فعالیت‌هایی بود که برای این دانش‌آموزان اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج،.به مناسبت هفته کتاب و نیز آغاز هفته بسیج با برنامه اردوی جهادی پایگاه ریحانه النبی شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه همکاری کرد.

بحث آزاد، کارگاه آموزش کاغذ و تا، کارگاه نقاشی، بلندخوانی کتاب و قصه‌گویی از جمله فعالیت‌هایی بود که برای مربیان و خواهران بسیجی عضو حلقه صالحین و کودکان حاضر در نماز جمعه اجرا شد.

کتابخانه سیار روستایی شماره 2 نیز با دعوت از یکی از مربیان ادبی استان، یک کارگاه روخوانی کتاب و یک کارگاه ادبی  برای 60 نفر از اعضای خود در روستای نجف آباد برگزار کرد.

کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 1 نیز برای اعضای خود در روستای فارسیان، به مناسبت هفته کتاب، فعالیت‌های معرفی کتاب، روخوانی و بحث کتاب را با همراهی مربی ادبی استان اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =