تجلیل از مربیان هنرمند بسیجی در مجتمع کانون زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: مربیان کانون بسیجیانی هستند که عشق و امید را به کودکان هدیه می‌دهند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از مربیان هنرمند بسیجی و برگزیدگان کارگاه هنری ساخت عروسک‎های نمایشی در مجتمع زاهدان تجلیل شد.

مدیرکل کانون استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته‌ی بسیج گفت: بسیجیان در گذشته‌ای، نه چندان دور همراه با دیگر رزمندگان، با حماسه‌ای که در دوران دفاع مقدس آفرید از کشورمان دفاع کردند و امروز نیز این نهاد مقدس در متن زندگی مردم قرار دارد و با فعالیت‌های خود برای رونق تولید و افزایش نشاط در جامعه تلاش می‌کند.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مربیان کانون و ارج نهادن به این دغدغه‌ها عنوان کرد: مربیان کانون در صف نخست بسیجیان فرهنگی کشور قرار دارند زیرا عشق و امید را به کودکان هدیه می‌دهند.

وی هم‌چنین در جمع مربیان هنری گفت: «هنر» از جمله فعالیت‌های موثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که ظرفیت بالایی برای جذب و پایدارسازی اعضا جهت پرورش نسل آینده‌ی کشور دارد و شما مربیان از این نظر مسئولیت دشواری برعهده دارید.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان همکاران هنری نیز در صحبت‌های خود ضمن اشاره به دغدغه‌های خود در مراکز، درخواست‌هایی ارایه کردند که از آن جمله می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی، ویژه‌ی مربیان هنری، فراهم کردن شرایط استفاده از ظرفیت عروسک‌سازی برای جذب اعضا و تجهیز رایانه‌های مراکز برای استفاده در فعالیت پویانمایی اشاره کرد.

گفتنی است در پایان از تعدادی از مربیان هنرمند کانون و برگزیدگان کارگاه هنری ساخت عروسک‎های نمایشی، که به مدت سه روز در مجتمع استان برگزار شد، با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =