کد خبر: 293367
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
بازدید 201
هفته‌ی کتاب و حال خوش خواندن در مرکز شماره ۱ کانون کرج

مربیان مرکز شماره ۱ کانون کرج، به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، فعالیت‌های متنوعی را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، فاطمه علیپور، مسوول مرکز ضمن اعلام این خبر افزود به منظور بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی و با  هدف ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه، در ابتدا فضا سازی مناسب در این  مرکز انجام شد،  برپایی نمایشگاه آثار اعضا ، آماده سازی پازل های متنوع از کتاب‌های مرکز ، معرفی شخصیت  خانم نورا  حق پرست به صورت طرح دیواری، معرفی چند کتاب به صورت طرح دیواری و در قالب پازل ،میزبانی برنامه همراهان کتاب و شرکت در برنامه نشست با نویسنده در این هفته از دیگر فعالیت های قدیمی‌ترین مرکز کانون در کرج بود.

علیپور هم‌چنین در خصوص فعالیت های اجرا شده در هر کدام از این برنامه ها هم گفت جشن حال خوش خواندن با  اجرای برنامه های  معرفی کتاب ،بازی پازل( پازل های متنوع از کتاب های مرکز  زمستان سبز- آوازهایم برای تو- تابستان دهکده ما- یک راه بهتر- باغچه بره کوچولو- امین ترین دوست- یک جنگل و جند حیوان- قصه های کوتی کوتی- آوازی برای آدم برفی- همان لنگه کفش بنفش- خداحافظ راکون پیر- ماه بود وروباه) ، خوانش کتاب ، شعرخوانی و کاردستی کلاژ و تصویر سازی کتاب (مکعب کتابخوانی کوتی کوتی) همراه بود.

نشست همراهان کتاب هم به  میزبانی این مرکز و نقد وبررسی کتاب" این پسر چقدر کتاب می خورد . " با حضور مدیر کل محترم استان و همکاران محترم ستادی و مربیان عزیزمراکز انجام شد.

شرکت اعضای مرکز یک در برنامه نشست با نویسنده و دیدار با  اسدا... شعبانی  نیز دیگر برنامه‌ای بود که مسوول مرکز شماره ۱ کرج از آن نام برد.

 گفتنی است مدیرکل، معاون، کارشناسان و جمعی از همکاران کانون البرز، اعضا و مربیان آنان از نمایشگاه آثار تولیدی اعضا با محوریت « کتاب و کتابخوانی» بازدید کردند.

گزارش تصویری

گفتنی است این نمایشگاه تا پایان روز پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، میزبان علاقه‌مندان است، جهت هماهنگی بازدید، با شماره ۳۲۲۲۴۷۱۳ تماس حاصل کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =