بازدید مدیرعامل کانون از مراکز باز طراحی شده کانون استان تهران

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظهر سه‌شنبه ۵ آذر ماه ۱۳۹۸ از دو مرکز تازه مرمت شده ی کانون استان تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این برنامه بازدیدی که صبح روز پنجم آذر ۱۳۹۸ انجام شد، فاضل نظری ضمن بازدید از دو مرکز باز طراحی و مرمت شده کانون استان تهران، نشست صمیمانه ای با مربیان و کارشناسان حاضر در این برنامه داشت.

مرتضی نظری مدیر کل کانون استان تهران در بخشی از این برنامه، با ارائه ی گزارشی، اقدامات عمرانی و وضعیت نوسازی و بهسازی مراکز این استان در سال جاری را تشریح کرد و گفت: یکی از اولویت های ما در سال جاری  نوسازی مراکز بود که طی شش ماه گذشته حدود ۲۱ مرکز باز طراحی و نوسازی شده و تجهیزات مورد نیاز برای آنها خریداری شد.

مدیر کل کانون استان تهران در بخش دیگری از سخنانش از تشویق مراکز جهت گشودن درهای کانون به روی ظرفیت های ملی پایتخت گفت و از حضور مدیران ملی در برنامه های مختلف کانون استان و تعاملات خوب استان با دیگر سازمان ها خبر داد.

وی توجه به مراکز کانون در نقاط کم برخورداراستان در بخش عمرانی و فرصت سازی برای حضور مداوم دانش آموزان مدارس برای  استفاده از فضا و امکانات کانون را از اولویت ها و تصمیمات مهم در این استان برشمرد.

گفتنی است بازدید مدیرعامل کانون از دو مرکز فرهنگی هنری کانون استان تهران روز سه‌شنبه ۶ آذرماه ۱۳۹۸ با همراهی حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =