صدور احکام انتصاب مدیران کل کانون زنجان و بوشهر از سوی مدیرعامل

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکم‌های جداگانه‌ای علیرضا نوری را به عنوان مدیرکل کانون استان زنجان منصوب کرد و حکم سرپرستی سمیه رسولی را به مدیرکلی کانون استان بوشهر ارتقا داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این احکام، با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است تحقق این اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی تاکید کرده است.

او همچنین اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیرکل جدید و همکاران کانون این دو استان و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های مرتبط، آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گامهای موثری برداشته شود.

مدیرعامل کانون علیرضا نوری را به عنوان جایگزین شیرین دارایی سرپرست کانون استان زنجان - که از مهر امسال و پس از بازنشستگی محمدنقی صالحی مدیرکل سابق این مسئولیت رابرعهده گرفته بود - منصوب کرد.

نوری متولد ۱۳۵۰ ، کارشناس مدیریت فرهنگی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته برنامه‌ریزی فرهنگی است.

او فیلم‌ساز انجمن سینمای جوان، نویسنده خاطرات دفاع مقدس، مجری برنامه‌های تلویزیونی، خوشنویس، عکاس و تصویربردار است و در سوابق کاری‌اش فعالیت در اداره راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران به چشم می‌خورد.

سمیه رسولی نیز که پیشتر معاون فرهنگی کانون استان بوشهر بود از مهر ۱۳۹۸ سرپرستی کانون این استان جنوبی کشور را برعهده‌گرفت و اکنون با حکم مدیرعامل کانون به‌عنوان مدیرکل کانون این استان منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =