هفت قصه ۹۰ ثانیه ای استان خراسان جنوبی در صف آرای مردمی

هفت شرکت کننده از استان خراسان جنوبی موفق به حضور در مرحله نهایی بخش ۹۰ ثانیه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر افزود: با نظر هیات داوران مرحله ۹۰ ثانیه ای جشنواره بین المللی قصه گویی از بین ۴۹۸ شرکت کننده استان در این مرحله، هفت نفر از هنرمندان قصه گوی استان به مرحله نهایی و انتخاب از نگاه مردم راه یافتند.

وی افزود: بر این اساس محمد حمیدیان فر با قصه «این که شد...» و محمد نصری با قصه «میم مثل مادر» از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند ، سید احمد مصطفوی با قصه «مرید امام رضا (ع)» از کتاب‌خانه سیار روستایی قاین، فاطمه بهدانی با قصه «تابستان تاثیر گذار» از کانون شماره سه بیرجند، محمد رزوینی با قصه «تور والیبال» از کانون قاین، یگانه رستمی با قصه «سحر» از کانون شماره یک طبس و امیر علی محمدی با قصه «قطار مجازی» از کتاب‌خانه سیار روستایی طبس  به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

 حمیدی ادامه داد: در «قصه‌ ۹۰  ثانیه» ‌ که از دوره بیست‌ویکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌شان جذابیت دارد در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

در این مرحله قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ به منظور ارزیابی از دید مخاطبان، در پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir منتشر شده است وعلاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی می توانند از این طریق در فرآیند انتخاب قصه برتر شرکت کنند.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =