دو نمایش کانون ویژه خبرنگاران و عکاسان اجرا می‌شود

نمایش «درخشنگ» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا آقایی روز ۱۳ آذر و «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» به کارگردانی مریم معترف روز ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ویژه خبرنگاران و عکاسان اجرا خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اجرای نمایش «درخشنک» از روز ۲۶ آبان در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران آغاز شده است و روز ۱۳ آذر نیز ساعت ۱۸ برای عکاسان و خبرنگاران اجرای ویژه خواهد داشت.

این نمایش در جشنواره بین‌المللی مبارک و جشنواره ایشارا هندوستان در سال ۱۳۹۷ و جشنواره بورسا ترکیه سال ۱۳۹۸ حضور داشته است و موفق به دریافت جایزه بهترین نمایش‌نامه ایرانی از نگاه دپارتمان منتقدان هفدهمین جشنواره بین‌المللی مبارک شده است.

این اثر کاری از هنرمندان ایلامی و مناسب گروه سنی بالای ۵ سال است که کانون با هدف حمایت از نمایش‌هایی که در شهرستان‌های کشور تولید و اجرا می‌شود آن را در تهران به روی صحنه برده است.

هم‌چنین نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» به کارگردانی مریم معترف که اجرای آن از روز ۲۲ آبان ۱۳۹۸ آغاز شده است در روز پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ در این مرکز ویژه خبرنگاران و عکاسان اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» برگرفته از داستان کشتی حضرت نوح است و برای کودکان بالای پنج سال اجرا می‌شود.

بر همین اساس، گروهی از نویسندگان، متن نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» را نوشته‌اند و مریم معترف آن را بازنویسی و کارگردانی کرده است.

یادآوری می‌شود نمایش‌های «درخشنگ» و «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح»  هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ویژه مدارس و مهد کودک‌ها و بعدازظهرها به ترتیب ساعت ساعت ۱۸ و ۱۹ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای عموم علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش‌ها را از سایت تیوال به نشانی اینترنتی  https://www.tiwall.com/p/kashtienouh خریداری کنند و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۳۹۰۱۰۰۹۹۴ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =