کد خبر: 293593
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
بازدید 584
گرامیداشت روز جهانی معلولان در مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان به منظور گرامی‌داشت هفته معلولان با دعوت از کودکان با نیازهای ویژه به اجرای فعالیت‌های مهیج و شاد پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان به منظور گرامی‌داشت هفته معلولان با دعوت از کودکان بانیازهای ویژه به اجرای فعالیت‌های مهیج و شاد پرداخته و لحظاتی به‌یادماندنی را در دفتر خاطرات آنها  ثبت کردند.

اجرای نمایش عروسکی در کانون بندرترکمن

به مناسبت روز جهانی معلولان کانون پرورش فکری بندرترکمن با مشارکت ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش اقدام به برگزاری کارگاه روخوانی کتاب و نمایش عروسکی ویژه توانخواهان مرکز توانبخشی کوشا نمود.

در این برنامه کارگاه نمایش عروسکی و پس از آن اجرای نمایش بومی توسط اعضای این مرکز برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی معلولان و اهدای جوایز پایان بخش برنامه‌های این روز بود.

مهارت‌آموزی نوجوانان دارای نیازهای توسط کتابخانه سیار روستایی گالیکش

کتاب‌خانه‌روستایی کانون گالیکش با مشارکت اداره بهزیستی و مدرسه استثنایی شهید نقی پور، اقدام به پرپایی جشنی با عنوان " فرشته‌های آسمانی" نمود.

در این برنامه که با هدف تقویت استعدادها و توانایی‌های کودکان با نیازهای ویژه برگزار شد، کودکان با حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی‌هنری به معرفی و تقویت مهارت‌های خود پرداختند.

نقاشی زنده رنگ روغن ، اجرای سرود گروهی، نواختن موسیقی، نمایشگاه دست ساخته های کودکان، قصه گویی، بازی و سرگرمی ، پخش انیمیشن و برگزاری مسابقه از برنامه‌های شاد و مهیج این روز بود.

بازی و شادی، هدیه مرکز فراگیر کانون آق‌قلا به کودکان با نیازهای ویژه

مربیان مرکز فراگیر کانون آق قلا با حضور در مدرسه استثنایی گل‌محمدی گل لبخند را به کودکان با نیازهای ویژه هدیه نمودند.

در این برنامه که با هدف ایجاد لحظه‌هایی با نشاط برای اعضای فراگیر و معلولان جسمی و حرکتی برگزار شد، مربیان مرکز برای ۱۰۰ نفر از شکوفه‌های با استعداد اقدام به برپایی برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی نمودند.

برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی، نمایش خلاق، مسابقه، نمایش عروسکی و ... لحظه های ماندگاری را برای این کودکان به یادگار گذاشت.

مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک گنبد به میهمانی کودکان با نیازهای ویژه رفتند

هم‌زمان با هفته معلولان، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک گنبد با انجام فعالیت‌های شاد و متنوع به میهمانی کودکان با نیازهای ویژه این شهرستان رفتند.

در این ویژه برنامه که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان معلول انجام شد، فعالیت‌های متنوعی از جمله، سرود اعضای فراگیر، دکلمه، قصه گویی، اجرای گروه موسیقی، مسابقه، برگزاری کارگاه‌های مهارتی و اهدای جایزه برگزار شد.

توانخواهان بندرگز میهمان کانون پرورش فکری

مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون بندرگز به مناسبت هفته معلولان کارگاه‌های متنوعی برگزار کردند.

 در این برنامه، مربیان کانون بندرگز با انجام کارگاه‌هایی همچون معرفی سرزمین من، فعالیت بازی، مسابقه، معرفی کتاب و پانتومیم اوقات شادی را کودکان بوجود آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =