از فعالیت‌های نو و خلاق مراکز حمایت می‌کنیم

قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز در بازدید از مرکز هشتگرد  و نمایشگاه آثار اعضا بر لزوم حمایت از فعالیت‌های خلاقانه‌ی مراکز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، سلیمانی به همراه جمعی از کارشناسان در مرکز کانون هشتگرد حضور یافته و از نزدیک با فعالیت‌های مرکز آشنا شده و از نمایشگاه آثار تولیدی کتاب محور اعضای این مرکز بازدید کرد.

مدیر کل کانون استان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های شایسته‌ی این مرکز و ایجاد فضای مناسب و همدلی بین همکاران گفت از فعالیت‌های نو و خلاق مراکز حمایت کرده و زیر ساخت‌های مناسب را برای اجرای ایده‌های مربیان فراهم می کنیم تا این فرآیند منجر به جذب و پایدارسازی اعضا شود.

این مقام مسوول از ایجاد نمایشگاه دایمی آثار اعضا سخن گفت و افزود این آثار فاخر، سرمایه‌ی کانون است و کانون به داشتن مربیان و اعضای توانمند خود که سرمایه‌های این مجموعه هستند افتخار می‌کند و باید شرایطی فراهم شود که انگیزه های لازم در همکاران و اعضا ایجاد شده و نمایشگاه دایمی آثار جهت حفظ و نگه داری صحیح آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

بخشی از این دیدار نیز به بیان نیازمندی‌های مرکز اختصاص یافت و کارشناسان گزارش مختصری از بازدید خود را ارائه دادند .

سلیمانی  هم‌چنین نقد و نظر سازنده را از اهداف بازدیدهای کارشناسی عنوان کرد و افزود ما می خواهیم با اشتراک توانمندی‌ها، سکون و منفعل بودن در فعالیت ها را تغییر داده  و با حفظ شان و احترام همکاران  فضایی فعال و شاد برای کودکان ونوجوانان ایجاد کنیم .

گفتنی است در فضا سازی این مرکز و نمایشگاه، تصویری از تمامی فعالیت‌ها به همراه معرفی مختصر آن برای دید علاقه‌مندان قرار گرفته بود و آثار هنری در قالب های مختلف  و با استفاده از ابزار متنوع بخش دیگری از این نمایشگاه بود.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =