اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان «حافظان زمین پاک» شدند

اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با کاشت نهال برای پاک‌سازی زمین از آلودگی‌ها پیشقدم شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی زاهدان با کاشت نهال به مبارزه با آلودگی‌های زمین پرداختند.

در این ویژه‌برنامه، که با همکاری کانون پرورش فکری، استانداری، محیط زیست، منابع طبیعی، شهرداری و اداره آب و خاک برگزار شد، اعضای کانون به مناسبت روز جهانی خاک(چهاردهم آذر) در بوستان ولایت زاهدان همراه با مسئولان گردهم جمع شدند و با شعار «پیش به سوی رفع آلودگی آب و خاک و حفظ زمین؛ حفظ زندگی» برای کاشت ۸۰۰۰ نهال پیشقدم شدند.

پیش از آغاز این ویژه‌برنامه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی درک عمیق خود و هم‌سالان‌شان را از اهمیت توجه به خاک و محیط زیست نشان دادند که این کار موجب تقدیر مدیرکل محیط زیست استان از اعضای کانون شد و وحید پورمردان اعضای کانون را «حافظان زمین پاک» نامید و از آنان تجلیل کرد.

در ادامه اعضا با کاشت ۴۰ اصله نهال آغازگر این برنامه شدند و از مسولان خواستند تلاش‌های بیشتری برای نجات زمین انجام دهند.

قابل ذکر است مربیان کانون پرورش فکری استان سال‌هاست که در بخشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی خود، با هدف فرهنگ‌سازی در میان اعضای کودک و نوجوان، به موضوع محیط زیست و طبیعت می‌پردازند و ویژه‌برنامه‌های قابل توجهی را در این سال‌ها در این زمینه اجرا کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =