کد خبر: 293667
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
بازدید 534
گردهمایی یک روزه مربیان و کارکنان کانون استان مرکزی

گردهمایی مربیان و کارکنان کانون استان مرکزی روز چهارشنبه 13آذر ماه در اراک برگزار شد در این گردهمایی جهانبخش قنبری مدیر کل کانون ، مسلم احمدلو معاون فرهنگی , علیرضا عرب کارشناس امور مالی ، مهدی بداغی کارشناس حراست و نسرین غنی رییس امور اداری در خصوص مسایل مختلف اداری و مالی با همکاران صحبت کردند هم چنین کارگاه تخصصی پدافند غیر عامل برگزار شد و در ادامه همکاران در گروه های فرهنگی ،هنری، ادبی و خدمات در کارگاه ها تقسیم شدند تاهر گروه با کارشناس مربوطه به بررسی روند بهتر فعالیت ها بپردازند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این گردهمایی جهانبخش قنبر ی مدیر کل کانون ضمن تشکر از حضور همکا ران به تبیین نکات طرح شده در گردهمایی مدیران پرداختند و توجه به سیاست های ابلاغی مدیر عامل کانون را تاکید کردندو از اجرای مطلوب برنامه ها و فعالیت ها در مراکز خصوصا برنامه پویش فصل گرم کتاب ، مهرواره ها و هفته کتاب و کتابخوانی قدردانی کردند و در خصوص بهبود عملکرد کیفی و کمی فعالیت ها، دقت در مسا یل اداری و مالی مراقبت از خود در استفاده از فضای مجازی صحبت کردند.

قنبری گفت : مراقبت از اعضا در برابر آسیب های اجتماعی نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و بر حضور پرشور همکاران در انتخابات و رعایت قوانین مربوطه تا کید کردو در ادامه از همکاران و اعضایی که در مسابقه ها و برنامه های مختلف حایز رتبه شد ند با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

مسلم احمدلو معاون فرهنگی با خیر مقدم به همکاران به بیان اهداف گردهمایی پرداخت و گفت : با توجه به طولانی بودن مسیر اکثر همکاران و تک مربی بودن بیش از 50 درصد مراکز تلاش کردیم با برنامه های دقیق ، بهره وری حداکثری از گردهمایی یک روزه حاصل گردد.

وی گفت : با توجه به اهمیت اطلاعات جامعه هدف موجود در حومه هر مرکز در تصمیم گیری ها ، مسولان مراکز آمار دانش آموزان 6 تا 17 ساله را حداکثر تا تاریخ 16/9/98 به اداره کل ارسال نمایند و مراکزی که در روستاواقع شده تمامی دانش آموزان آن روستا مد نظر می باشد.

احمدلو اشاره کرد: پیرو گزارش کارشناسان از بازدید دو فعالیت هنری نمایش و سرود تولید آثار بسیار خوبی در مراکز تولید شده ولی به علت عدم ارسال مستندات به موقع فرآیند اجرایی این دو مهرواره متاسفانه دچار مشگل شده و با کمبود زمان مواجه شدیم که انتظار می رود مسوولین از این پس دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

در ادامه این گردهمایی علیرضا عرب کارشناس امور مالی در خصوص دستگاه پوز بانک و دریافت شناسه 30 رقمی از سامانه در آمدی shenase.kps.irو واریز درآمد به حساب بانک مرکزی و بسته شدن حساب قبلی درآمدی بانک ملی و تاکید بر پرهیز از دریافت وجه نقد صحبت کردند.

نسرین غنی رییس امور اداری در خصوص مرخصی استعلاجی ، استحقاقی و اتوماسیون اداری برای همکاران نکات قابل توجهی را تاکید کردند.

مهدی بداغی کارشناس حراست در مورد حجاب و احتیاط در فضای مجازی توضیح دادند و کارگاه تخصص پدافند غیر عامل با آموزش پزشک نیا در این گردهمایی برگزار شد.

در این گردهمایی همکاران به  گروه های فرهنگی ،هنری ، ادبی و خدمات تقسیم شدند

امید محمدی کارشناس پشتیبانی در کارگاه همکاران خدمات بر شرح وظایف ، نظافت فردی ، مرخصی و ماموریت ها و مشکلاتشان به بحث و گفتگو پرداخت.

در کارگاه ادبی در مورد نشست فصلی مربیان ادبی ، نمونه هایی از فرم های طرح کتاب کار و تجربه و طرح های ادبی برگزیده که در پایان هر فصل توسط مربیان به عنوان گزارش کار ارسال می شود مورد نقد و بررسی قرار گرفت هم چنین عملکرد مربیان در فصل بهار و تابستان 98 ارایه شد و میزان شرکت اعضای ادبی در مهرواره شعر و داستان آفرینش ، مسابقه آی آدم ها ، مهرواره بازی ، نامه به نویسنده مورد علاقه و مهرواره نیایش توسط فاطمه ظهیری کارشناس مسوول ادبی مطرح شد.

در کارگاه فرهنگی در سه گروه کارشناسان فرهنگی در مورد بررسی طرح توسعه و ترویج و بیان نقاط ضعف و قوت آثار در یافت شده از مراکز، نوشتن شرح فعالیت و اسامی اعضا به هنگام ثبت گزارش در سیستم کتابداری ، تاکید بر مهرواره بازی، توجه به برنامه ریزی ، نیازسنجی و مهرواره مرکز، نحوه ارسال به موقع گزارش ها ی نماز،عفاف و حجاب و توضیح در خصوص این که گزارش چگونه ارسال شود، معرفی کتاب قصه گویی و 150 راهکار برای آرامش در محل کار، معرفی کتاب گام به گام تا اندیشه (تفکر فلسفی) و توصیه اجرای کارگاه های آن ، بیان اهمیت شورای فرهنگی مرکز و نوشتن صورتجلسه و ارسال به اتوماسیون کارشناس مربوطه ، ثبت کتابهای جدید در موعد مقرر، تلاش در جذب و نگهداری اعضا و تعامل با واحد کارشناس فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

این گردهمایی راس ساعت 15 با دعای خیر برای همکاران و آرزوی موفقیت به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =