کد خبر: 293682
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
بازدید 304
مربی گلستانی برگزیده طرح«شیوه‌های نوین و خلاق ترویج کتاب‌خوانی»

برگزیدگان طرح‌ کشوری" شیوه‌های نوین و خلاق ترویج کتاب‌خوانی" از سوی اداره‌کل آفرینشهای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، با اعلام برگزیدگان طرح کشوری شیوه‌های نوین و خلاق ترویج کتاب‌خوانی از بین طرح‌های ارسالی از سوی ۳۱ استان و پس از بررسی کارشناسان در نهایت ۱۰ طرح برتر انتخاب شد که در این بین «سبیکه سادات میرقاسمی» مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان با اجرای طرح «یارمهربان» شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی‌است هدف از برگزاری این طرح ، طراحی و اجرای شیوه‌های نو و خلاق توسط مربیان، تقویت سواد خواندن، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های کتاب‌محور، آینده نگری و ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به واسطه کتاب، جذب و پایدار سازی اعضا با استفاده از فعالیت‌های کتاب محور مانند روخوانی کتاب، بحث کتاب، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، شعرخوانی، نشریه نگاری، کارشگاه‌های شعر و داستان و ... می‌باشد.

لازم به توضیح است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با پنج طرح "یار مهربان مرکز از شماره یک کانون گرگان"، "پیتیکو پیتیکو تا ستاره مرکز شماره دو کانون گرگان"، "زمزمه دانایی و باغ دانایی مرکز فرهنگی هنری شماره دو گنبد کاووس" و "مترجمان کوچک در رادیو کتاب از مرکز فرهنگی کانون کلاله" در این سری از رقابت‌ها حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =