اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری در غرفه کانون پرورش فکری

غرفه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی کتاب زنجان و در آخرین روزهای سرد پائیزی، پذیرای کودکان و نوجوان علاقه مند به فرهنگی و هنر بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، همزمان با برپایی دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان با حضور ناشران عمومی و دانشگاهی از سراسر کشور، غرفه کانون پرورش فکری استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان پذیرای علاقه مندان به فرهنگی و هنر بود.

غرفه کانون پرورش فکری  به ارائه خدمات فرهنگی متنوعی از جمله اجرای برنامه های ویژه کودک، قصه گویی، مسابقه نقاشی، مسابقه و سرگرمی و ... پرداخت.

بازدید مقامات استانی از غرفه اداره کل کانون پرورش فکری

غرفه اداره کل کانون پرورش فکری در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان، میزبان مقامات استانی، نویسندگان و اصحاب رسانه بود.

قصه گویی برای کودکان

همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب و با حضور جمعی از بازدیدکنندگان، برنامه قصه گویی در حاشیه غرفه کانون در نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار شد.

برگزاری مسابقه نقاشی در ایستگاه

همزمان با نمایشگاه کتاب و با حضور جمعی از بازدیدکنندگان کودک و نوجوان، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی در ایستگاه نقاشی اداره کل کانون پرورش فکری زنجان برگزار شد.

برگزاری مسابقه و بازی در ایستگاه نقاشی

با حضور جمعی از بازدیدکنندگان کودک و نوجوان، مسابقه و بازی در ایستگاه برگزار شد.

برگزاری جشن کتاب در محل آمفی تیاتر کانون

کانون پرورش فکری برای فرهنگ سازی در امر مطالعه و کتابخوانی همزمان با اجرای برنامه های غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب اقدام به برگزاری جشن کتاب برای 170 نفر از دانش‌آموزان کرد.در این برنامه که شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب های رده سنی کودکان، اهدای جوایز، مسابقه، شاهنامه خوانی می‌شد بسیار مورد استقبال کودکان قرار گرفت.

شایان ذکر است، دهمین نمایشگاه بین المللی کتاب زنجان از ۱۱ لغایت ۱۶ آذر ماه پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =