آغاز رقابت 9گروه نمایش و سرود در استان خراسان شمالی

همزمان با برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی و اولین مهرواره سرود 4گروه نمایش و 5گروه سرود به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، 80عضو در بخش نمایش و سرود ، امروز در سالن آمفی تئاتر کانون بجنورد به رقابت پرداختند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آیین افتتاحیه این رقابت گفت : کانون پرورش فکری با سابقه بیش از 50سال فعالیت در حال حاضر 40 عنوان فعالیت شناسنامه دار دارد و در این میان 2 فعالیت بشاخص نمایش و سرود با محوریت اعضا و مربیان توانسته است در سطح مراکزکشور بیش از سایر فعالیتها نمود داشته باشد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای برنامه های خلاقانه توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مخاطبین از آن خود کند خاطر نشان کرد : پیش از این ، فعالیت سرود در کانون بصورت اجرای همخوانی و  یک ملودی معین بود ولی در سالهای  اخیر حرکت هم به اجرا اضافه شده است و قالب سرود نمایش پیدا کرده است.

عسکری در ادامه اجرای نمایش در مراکز کانون استان را فعالیتی پویا دانست و اضافه کرد : کانون ، هنرهای نمایشی و فعالیت سرود را به صورت تخصصی برای کودکان و نوجوانان در مراکز به اجرا در می آورد و بدون شک استعدادهای بی بدیلی در این زمینه کشف ، شناسایی و معرفی خواهد نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =