نخستین مهرواره استانی سرود آفرینش در مجتمع زاهدان در حال برگزاری است

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان با حضور در نخستین مهرواره سرود آفرینش چشمه‌ی دیگری از استعداد خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نخستین مهرواره سرود آفرینش در مجتمع زاهدان در حال برگزاری است.

ایستادن اتوبوس‌ها در ورودی اداره‎کل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و غوغای اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری استان، که با زبان‌ها و گویش‌های گوناگونی با هم سخن می‌گفتند خبر از یک رویداد شورانگیز دیگر در کانون می‌داد.

پس از گذشتن لحظه‌هایی از ورود هنرمندان نوجوان کانون و صرف صبحانه، نخستین گام‌ها برای آغاز مهرواره سرود برداشته شد و اعضا با حضور در سالن سینمای کودک مجتمع خود را برای یک رقابت خوش‌آهنگ آماده کردند.

ایستادن به احترام سرود جمهوری اسلامی و غروری که در چهره‌ی تک‌تک کودکان، هنگام خواندن سرود ملی موج می‌زد، جلوه‌ای ویژه به سالن بخشیده بود و در ادامه سرود زیبای کانون دوباره هیاهو را به جمع مهمانان کودک کانون بازگرداند.

پس از خیرمقدم سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان به حاضران، نخستین گروه سرود اجرای خود را آغاز کرد و در ادامه دیگر گروه‌های حاضر در سالن برای هنرنمایی به روی صحنه رفتند و به گویش سیستانی و زبان‌های فارسی و بلوچی لحظه‌هایی به یادماندنی برای دوستان خود آفریدند.

گفتنی است اختتامیه نخستین مهرواره استانی سرود آفرینش با حضور گروه‌های سرود و مهمانان عصر بیست‌وششم آذرماه در مجتمع کانون استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =