کتاب «آیه‌های نور برای کودکان» رونمایی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از تدوین و رونمایی کتاب «آیه‌های نور» مختص کودکان گروه سنی ۴ تا ۶ ساله در اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده ظهر سه‌شنبه با حضور در موسسه‌ی فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل، در مراسم رونمایی از کتاب «آیه‌های نور» از تدوین این کتاب برای کودکان بین ۴ تا ۶ ساله در اردبیل خبر داد و عنوان کرد: تکیه‌بر خلاقیت‌های به ودیعه نهاده شده از سوی پروردگار متعال و انس‌گیری بیشتر با کتاب آسمانی زمینه توسعه و پیشرفت متوازن هر جامعه‌ای را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به آغاز هفته پژوهش و هم‌زمانی آن با رونمایی از این اثر ارزشمند برای نسل کودکان، افزود: قرآن کلام بی‌نظیر خداوند متعال برای مخاطبی به نام انسان است که اشرف مخلوقات بوده و در این راستا با انس گیری کودکان و نوجوانان با این مسیر معنوی می‌توان به اهداف فرهنگی مدنظر دست یافت.

احدزاده در ادامه یادآور شد: فعالیت‌های قرآنی مؤسسه نور مبین در استان نمود پرثمری داشته که با استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان مواجه گردیده و تألیف کتاب «آیه‌های نور» و تولید محتوای متناسب با شرایط سنی دوره پیش‌دبستانی هم از اقدامات ماندگار این مؤسسه برای گروه‌های سنی هدف است.

مدیرکل کانون استان تأکید کرد: برای رسیدن به فرهنگ متعالی انسانی باید درزمینه آموزش کودک و نوجوان سرمایه گذاری کنیم که برای این کار مهم، نیازمند کار پژوهش محور در فعالیت‌ها هستیم تا ضمن استفاده از دیدگاه و دانش صاحب‌نظران در این زمینه به توسعه برنامه‌های مرتبط اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =