نخستین مهرواره سراسری سرود«آفرینش»

نخستین مهرواره سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در مرحله استانی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان«نغمه‌های روشن فردا» خبر داد.

افتخاری هدف از برگزاری نخستین مهرواره سرود «آفرینش» را تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضا با شعار آینده ساختنی است عنوان کرد و گفت: مهرواره سرود فرصت خوبی است تا اعضای توانمند کانون با دور هم بودن یک کار گروهی دیگر را  نیز  تجربه و برای ساختن فردایی روشن تلاش کنند.

 مدیر کل کانون فارس استقبال مراکز فرهنگی هنری کانون از این رویداد فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت:  در مجموع ۲۸ اثر از در مراکز فرهنگی هنری کانون استان فارس تولید و به دبیرخانه استانی ارسال شد که ۱۵ گروه در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.

مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود «آفرینش» ۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس در شیراز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =