رتبه اول قصه ۹۰ ثانیه در بخش خبرنگاران به فارسی‌ها تعلق گرفت

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با معرفی برگزیدگان در سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در بخش «قصه خبرنگاران»، هیات داوران بخش قصه‌ ۹۰ ثانیه متشکل از گلاره عباسی، رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی رتبه اول را به سمیه بافتی‌یزدی با قصه «خاطره آب» از استان فارس معرفی کردند. وی در جهرم و با کمک مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر در جشنواره قصه های ۹۰ ثانیه شرکت کرد.

بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شنبه ۳۰ آذر در حالی به کار خود پایان داد که مجموعه‌ای از محبوب‌ترین قصه‌گویان و هنرمندان دوست‌داشتنی و کاراکترهایی که برای خیلی از ما خاطره‌ساز بوده‌اند، با حضور در این مراسم حضار را به وجد آوردند.

 استقبال گرم مردم از این دوره جشنواره چنان در اختتامیه نمود پررنگی داشت که موجب شد تا بارها آوای تشویق حضار و فریادهای کودکان و نوجوانان حاضر در سالن، فضا را پر کند. تجلیل از ایرج طهماسب به عنوان یکی از خالقان مجموعه «کلاه قرمزی»، حضور غافلگیر کننده مرضیه برومند روی صحنه، خاطره‌گویی شوخ طبعانه رضا کیانیان و... از جمله بخش‌های ویژه مراسم اختتامیه بودند که به‌شدت با واکنش مثبت حاضران در سالن و تشویق‌های پی‌درپی و مداوم آنان مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =