کد خبر: 294469
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
اجرای «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» تا پایان دی تمدید شد

اجرای نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» به کارگردانی مریم معترف که از روز ۲۲ آبان در مرکز تولید تئاتر کانون آغاز ‌شده بود تا پایان دی ۱۳۹۸تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها ویژه مدارس و مهد کودک‌ها و بعدازظهرها ساعت ۱8 برای عموم علاقه‌مندان در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» برگرفته از داستان کشتی حضرت نوح است و برای کودکان بالای پنج سال اجرا می‌شود.

بر همین اساس، گروهی از نویسندگان، متن نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» را نوشته‌اند و مریم معترف آن را بازنویسی و کارگردانی کرده است.

میثم یوسفی، مجتبی گوهرخای، علی بیک‌محمدی، منا شمس‌الدینی، شهرام نجاتی و مسعود پورجمشید در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین شهرام نجاتی به عنوان شاعر و آهنگ‌ساز، فائزه فیض به عنوان طراح و سازنده عروسک و محمدرضا شاملوفرد به عنوان طراح نور با این نمایش همکاری می‌کنند.

بر اساس این خبر، پرده نقاشی نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» بر عهده مهدی طالعی‌نیا و طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده سعید شاکرنیا است.

عباس شاه‌چراغی دستیار کارگردان، فریبا جدیدی مشاور رسانه‌ای، شهر آشوب مفتاحی هماهنگ‌ کننده، ‌شادن گلزار روابط عمومی و روژین ستاری مدیر تولید این اثر هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال به نشانی اینترنتی  https://www.tiwall.com/p/kashtienouh خریداری کنند و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۳۹۰۱۰۰۹۹۴ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =