تجلیل از تعامل مسئولان و مدیران و معلمان شهرستان نیمروز با کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «فرهنگ» کِشتی بزرگی است که برای سالم رسیدن به مقصد ضروری است همه‌ی سرنشینان آن به مسئولیت خود آگاه باشند و تمام توان خود را به کار گیرند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با حضور در شهرستانن نیمروز از تلاش و تعامل مسئولان، مدیران و معلمان مدارس تجلیل کرد.

مدیرکل کانون استان در این جلسه خطاب به مسئولان سازمان‌ها، مدیران و معلمان مدرسه‌های شهرستان نیمروز گفت: حضور شما در این جلسه پیام دلگرم‌کننده‌ای برای ما و همکاران‌مان در مجموعه‌ی کانون دارد.

معصومه هادی ادامه داد: این حضور نشان از همت فرهنگی شما و نوع نگاه‌تان به حوزه‌ی کودک و نوجوان است که به خاطر وجود چنین مسئولان شریفی در شهرستان نیمروز هم سپاسگزار خداوند هستیم و هم از شما تشکر می‌کنیم که یاریگر ما در انجام رسالت مهم کانون هستید.

هادی فرهنگ را به یک کشتی بزرگ تشبیه کرد که برای رسیدن به مقصد همه باید به مسئولیت خود آگاه باشند و در عمل با آن تمام توان خود را به کار گیرند تا در بلند مدت نتایج خوبی برای جامعه حاصل شود.

مدیرکل کانون همچنین با توجه به حضور تریلی سیار در نیمروز از آن به عنوان تلاشی برای ایجاد عدالت فرهنگی و یاد کرد که هم زمان با آغاز جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی در تهران حرکت خود را در استان از نیمروز آغاز کرده است.

هادی سپس با کودکان و نوجوانان حاضر در جلسه هم صحبت کرد و با بیان شعار کانون «آینده را باید ساخت» از آنان خواست همراه با مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تلاش و کوشش خود و مطالعه برای ساختن آینده تلاش کنند.

وی در پایان به اعضای مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز گفت: همه‌ی ما در هر شغل و مقامی لازم است سعی کنیم انسان مفیدی باشیم تا هم خودمان احساس رضایت‌مندی کنیم و هم این حس را به دیگران منتقل کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی مدیرکل کانون استان با اهدای لوح و کتاب از حاضران تجلیل کرد. در بخشی از این لوح آمده است: جوانه‌های بالندگی هر جامعه را همواره باید از فرهیختگانی انتظار داشت که صبر و عشق را توشه‌ی راه دشوار رسیدن به بلندای روشن دانایی ساخته‌اند. وجدان‌های آگاه که با احساس مسئولیت و تعهد کامل به اندیشه‌ورزی و توسعه‌ی انسانی هم‌وطنان همت می‌گمارند و زمینه‌ی دست یافتن به جامعه‌ای دانش محور و ایمن را  فراهم می‌آورند.

قابل ذکر است در این جلسه اعضای مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز با اجرای شاهنامه‌خوانی، ترانه‌های محلی و شعرخوانی گوشه‌ای از توانایی‌های خود را به حاضران نشان دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =