برگزاری مرحله‌ استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش درالبرز

​​​​​​​قاسم سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش در کانون این استان خبر داد .

به گزارش روابط‌ عمومی اداره ‌کل کانون پرورش ‌فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، قاسم سلیمانی ضمن اعلام این خبر افزود این مهرواره با نام «نغمه‌های روشن فردا»  و با شعار «آینده ساختنی است» روز پنج‌شنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴ تا ۱۷، در سالن همایش‌های اداره کل کانون البرز واقع در کرج، خیابان شهید صدوقی، انتهای خیابان شهید نامجو، برگزار خواهد شد.

سلیمانی  تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت افزایی و پایدارسازی اعضا  را از اهداف برگزاری این مهرواره عنوان کرد و افزود مرحله‌ی اول این مهرواره در ۳۱ استان کشور برگزار و گروه‌های برگزیده به مرحله‌ی کشوری راه خواهند یافت و در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون استان هم‌چنین افزود: مرحله استانی این مهرواره  در البرز  با حضور ۸  گروه سرود، ۶ گروه  از تمامی  مراکز فرهنگی، هنری استان و ۲ گروه استانی با مشارکت اعضای کودک و نوجوان تمام مراکز،  برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =