رفتار شهید سلیمانی الگوی روشن نسل آینده است

فرمانده بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد: رفتار آن مرد بزرگوار مفاهیم بسیار ارزشمندی را به‌عنوان الگویی روشن در مسیر رشد، تعالی و تربیـت نسـل‌آینده‌ساز ایران عزیز تبیین خواهد کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم تنها در این پیام آورده است: شهادت سردار والا مقام و سرباز بی‌ادعای وطن، حاج قاسم سلیمانی و دیگـر مجاهـدین اسـلام و کشـور عزیزمان موجب تاثر و تالم ملت شریف ایران، دوست‌داران میهن، اسلام و آزادی خواهان جهان شد.

او در ادامه گفته است: این انسان مجاهد چهره درخشان مقاومت در مقابل استعمار و استکبار جهانی، متحجران و تروریست‌هـای منطقه و نماد اخلاص و ایثار در کشور عزیزمان بود و بی‌تردید قطره قطره‌ی خون این سردار افتخـارآفرین باعث تنومندی درخت انقلاب، جبهه مقاومت اسلامی و عزت میهن‌مان خواهد بود.

در پایان این پیام آمده است: شهادت که آرزوی آن مرد بزرگوار بود را به پیشگاه امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم همکاران و هموطنان تبریک و غم فراغش را تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال هم‌نشینی با سرور و سالارمان حضرت سیدالشهدا(ع) و برای خانواده معزز ایشان، صبر و اجر جزیل را مسئلت می‌داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =